Tietoa yhdistyksestä

Suomen dysfagian kuntoutusyhdistys on terveydenhuollon ammattilaisille tarkoitettu yhdistys

Suomen dysfagian kuntoutusyhdistys ry pyrkii edistämään aikuisten syömis- ja nielemishäiriöiden kuntoutusta ja tutkimusta. Yhdistys järjestää aiheeseen liittyviä koulutuksia, tarjoaa mahdollisuuksia ammattilaisten verkostoitumiselle ja tukee alan tutkimusta. Yhdistys on suunnattu terveydenhuollon ammattihenkilöille ja toimii valtakunnallisesti. Toiminnan järjestämiseksi ja tukemiseksi yhdistys kerää jäseniltään vuosittain jäsenmaksun.

Suomen dysfagian kuntoutusyhdistys on perustettu vuonna 2004. Yhdistys toimi aluksi nimellä Suomen DPNS-yhdistys. Nimen- ja sääntöjen muutos tapahtui vuonna 2011.

Yhdistyksen jäsenenä saat ensimmäisenä tiedon koulutuksistamme ja osallistut siihen jäsenhintaan. Jäsenille lähetetään puolivuosittain kirje, jossa kerrotaan tulevista ja suunnitteilla olevista yhdistyksen koulutuksista, aihepiiriin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä jäsentapahtumista.

Kuluvan vuoden jäsenmaksu on 15 €. Liittyessään uusi jäsen maksaa lisäksi 5 € liittymismaksun.

Yhdistyksen hallitus (2023-2024)

Sihteeri, jäsen